Video Galeri
Muratbey, Avrupa’da yeni marketlerle anlaşarak 300’den fazla ürün çeşidinin dağıtımını arttırıyor. Türkiye’nin yerli peynir markası, Almanya pazarında da iletişim çalışmalarını hızlandırarak seçkin ürünlerini Berlin’de açık hava mecralarında tanıtıyor.
Muratbey, dünya markası olma hedefine doğru hızla ilerliyor. Avrupa’daki tanıtım ve pazarlama faaliyetlerine yoğun bir şekilde devam eden Muratbey, Almanya’da pazar payını istikrarlı bir şekilde arttırıyor. Muratbey, Avrupa Birliği ülkelerine ihracat izni alabilen ilk markalar arasında yer alıyor ve bu izinle birlikte peynir ihracatını AB ülkelerine yönelik olarak artırıyor.
Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, 2008 yılında yurt dışına açıldıklarını ve bugün itibarıyla marka tescili aldıkları yaklaşık 60 ülkede yer aldıklarını belirtiyor. Erol, “Avrupa Birliği ve Ortadoğu ülkeleri, ABD ve Türki Cumhuriyetler ağırlıklı olmak üzere 5 kıtaya ihracat yapıyoruz. 300’den fazla ürün çeşidimizle tüm dünyaya sağlıklı, inovatif, kaliteli ve leziz peynirlerimizi ulaştırmayı hedefliyoruz. Almanya, Fransa, İngiltere, Belçika, Danimarka, Avusturya ve Hollanda başta olmak üzere AB ülkelerine sürekli olarak peynir ihraç ediyoruz. Ülkemizde peynir sektöründe Turquality programından yararlanmaya uygun görülen tek şirketiz. 2023 yılında Avrupa’da yeni marketlerle anlaşmalarımız başladı ve sayısal olarak dağıtımımızı arttırıyoruz. Ayrıca dijital pazarlama yatırımlarımız da hızla devam ediyor” şeklinde konuşuyor.
Necmi Erol, Muratbey’in Avrupa pazarında giderek daha tanınır hale geldiğini belirtiyor. Özellikle Almanya ve Hollanda gibi peynir ülkelerinde Türk peynirlerine olan ilginin kendilerini gururlandırdığını ifade ediyor. Muratbey’in Türkiye’den Almanya’ya yapılan özel peynir ihracatının büyük bir bölümünü tek başına gerçekleştirdiğini belirten Erol, bu durumun başarılarının açık bir kanıtı olduğunu söylüyor. Son dönemde yapılan tanıtım faaliyetlerinin ürünlere olan ilgiyi arttırdığını gözlemlediklerini aktaran Erol, Almanya’da perakende ve online kanalda ürünlerine artan bir ilgi olduğunu söylüyor. Ayrıca, Berlin’deki tramvaylarda başlatılan reklam çalışmalarının diğer şehirlerde de devam edeceğini açıklıyor.
Muğla’da kırsal bir mahallede yaşayan çocuklar, bocce sporu ile tanıştı