h Dolar 35,2068 % 0.3
h Euro 36,7672 % 0.3
h Sterlin 44,3202 % 0.7
h Altın (Gr) 2.968,33 %1,32
h BIST100 9.724,50 %-0,42
a
  • Vakit
  • Ekonomi
  • Gaziantepli Şirket, 75 Ton Baklava İle İhracatta Rekor Kırdı!

Gaziantepli Şirket, 75 Ton Baklava İle İhracatta Rekor Kırdı!

Gaziantep'in ünlü baklava şirketi Hamido Baklavaları, 2023 yılında 75 ton baklava ihracatı yaparak kentte en çok ihracat yapan firma oldu. ABD ve İngiltere gibi 15 farklı ülkeye baklava gönderen firma, gelecekte daha fazla insanla Gaziantep baklavasını buluşturmayı hedefliyor. Başarının, stratejik planlamalar, kaliteli ham maddeler ve geleneksel üretim tekniklerine bağlılıkla sağlandığı belirtiliyor. 2024 yılında ise baklava ihracatını artırmak ve markanın küresel ölçekte güçlenmesi hedefleniyor.

Gaziantep merkezli Hamido Baklavaları, 2023 yılında kentte en çok baklava ihracatı gerçekleştirerek dünya çapında büyük bir başarı elde etti. Güneydoğu Anadolu İhracatçılar Birliği’nin verilerine göre, Hamido Baklavaları, 2023 yılında ABD ve İngiltere gibi 15 farklı ülkeye toplamda 75 ton baklava ihraç etti. Bu sayede firma, Gaziantep’in ünlü baklava şirketleri arasında birinci sırada yer aldı. İşletme sahibi Behzat Bozkurt, “2023 hedefimize ulaştık ve şimdi hedefimiz, Gaziantep’in eşsiz lezzetini dünya genelinde daha fazla insana tanıtmak” açıklamasında bulundu.

Bu önemli başarının, stratejik planlamalar ve sektöre yapılan yatırımların bir sonucu olduğunu vurgulayan Bozkurt, “Hamido Baklavaları olarak, kaliteli ham maddeler ve geleneksel üretim teknikleriyle lider konumumuzu koruyoruz. Yerel lezzetimizi uluslararası arenada beğeniyle karşılanmasının ardında, geleneksel tarifleri çağdaş üretim teknolojileriyle birleştirmemiz ve kalite standartlarına olan bağlılığımız yatıyor. Ayrıca uluslararası pazarlara açılmak için yaptığımız stratejik planlamalar ve sektöre yönelik yatırımlar da bu başarıya katkı sağladı” şeklinde konuştu.

2023 yılını rekor bir ihracatla tamamladıklarını belirten Bozkurt, 2024 yılında hedeflerinin Gaziantep baklavasını daha fazla insana tanıtmak ve markalarını küresel ölçekte güçlendirmek olduğunu dile getirdi. Bu başarıda emeği geçen herkesi tebrik eden Bozkurt, geleceğe olan lezzet dolu inançlarını bir kez daha vurguladı.

Hava Koşulları Balık Fiyatlarını Değiştirdi: İşte Detaylar!

Sıradaki haber:

Hava Koşulları Balık Fiyatlarını Değiştirdi: İşte Detaylar!